close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יעדים קרובים לישראל וזולים

מערכת שורשכג אב, תשפד27/08/2024

נעבור אתכם על הרשימה של יעדים קרובים וזולים המתאימים בדיוק בשבילכם

תגיות:
יעדים קרובים לישראל וזולים
צילום: freepik

אנחנו הישראלים אוהבים לנפוש. אם לומר את האמת, אי אפשר להאשים אותנו בעניין הזה. אנחנו אוהבים לצאת ולראות מקומות אחרים, אנחנו חייבים לפעמים את התחושה הזו, את התחושה כי אנחנו מקבלים הזדמנות לצאת רגע ולנשום אוויר במקום חדש. העניין הוא שהרבה פעמים, הכי נוח זה למצוא איזה יעד קרוב וזול יחסית. כזה שאפשר לקפוץ אליו לכמה ימים של שקט ונחת. במאמר הבא אנחנו רוצים לעזור לכם בתכנון החופשה הבאה שלכם. אנחנו נעבור אתכם על הרשימה של יעדים קרובים וזולים המתאימים בדיוק בשבילכם. רוצים לשמוע עוד?פתחו יומנים, כי הטיסה שלכם עתידה לצאת לקרוב. קדימה, אנחנו ממריאים.

קפריסין
ברשימה האקסלוסיבית של יעדים זולים בחול אשר קרובים לישראל, אי אפשר לפספס את קפריסין. קפריסין היא המקום בו אתם יכולים ליהנות מחופשה בה כל שאתם צריכים לעשות זה להחליף מהבטן לגב במיטת השיזוף. מעבר לעובדה כי בקפריסין אפשר למצוא טבע מקסים, חופים מרהיבים ואוכל לא רע בכלל. אתם יכולים למצוא שורה של מלונות מושלמים, 'הכל כלול', בהם כל שאתם צריכים לעשות זה פשוט לנוח. מדובר על יעד מושלם עבור מי שעבדו קשה מדי לאחרונה ומחפשים מקום בו הם לא צריכים לעשות שום דבר בתקופה הקרובה.

אתונה יוון
ביוון אפשר למצוא כל מה שתייר יכול לרצות. מצד אחד, אתם יכולים לבחור לנסוע לאיים בדרומה של המדינה. שם תמצאו אוכל יווני מעולה, טברנות, חופים נפלאים ומקומות בהם תוכלו לנפוש כמה שאתם רק רוצים. אופציה נוספת היא להישאר באתונה וליהנות מכל מה שעיר מרכזית יכולה להציע לכם. בין אם זה לבלות בטברנות מקומיות, ליהנות ממוזיאונים, חיי לילה, פארקים וכמובן היסטוריה, אם תבחרו לעלות לאקרופוליס למשל. בצפונה של המדינה תמצאו מסלולים מרהיבים ובקיצור, כל מה שצריך למי שרוצים לבלות בטיול מושלם.

דרום איטליה
בדרומה של איטליה אפשר למצוא שורה של יעדים קרובים לישראל וזולים. קודם כל איטליה נחשבת באופן יחסי למדינה זולה. כך שזו לא בעיה לטייל בה וליהנות מאוד גם בתקציב נמוך יחסית. שנית, בדרום של ארץ המגף תמצאו אינספור עיירות ציוריות, היסטוריה, מלונות נפלאים, חנויות מהממות ואוכל מושלם. אז מי שאוהב אנרגיה ים תיכונית בועטת, אוכל מעולה וחופשה לצד הים, זה המקום בשבילו. אגב, אתם תמיד יכולים לשלב בטיול ביקור ברומא המהממת ובצפונה של המדינה, אשר גם הם, מקומות בהם שווה לבקר.


פראג וצ'כיה
מזרח אירופה מלא באתרים מצויינים עבור מי שמחפשים יעדים קרובים לישראל וזולים. פראג היא השילוב המושלם בין עיר ססגונית, יפיפיה, מלאה בתרבות והיסטוריה. לצד חיי לילה תוססים, טבע משוגע אליו אפשר להגיע בקלות מהעיר וכל זה במחירים משתלמים באופן יחסי. כך שאם אתם מחפשים יעד מעולה לטיול עירוני, מלא אלכוהול וכזה שישלב גם טבע בתוכו, זה המקום המדויק עבורכם. אם אתם שואלים אותנו.

גיאורגיה
קודם כל, כל מי שהיה בגיאורגיה יודע לומר כי מדובר על מדינה פשוט יפיפה. הנוף והטבע במדינה הזו עוצר נשימה ולא במקרה צעירים ישראלים רבים בוחרים לנסוע למדינה המיוחדת הזו. בטיביליסי, עיר הבירה, תמצאו כל מה שעיר בירה יכולה להציע לתיירים. הגיאורגים אוהבים לשתות ונהנים מאלכוהול מצויין. אתם יכולים ליהנות ממשקה טוב, לאכול איזה חינקלי ולבלות ברחובות היפים של העיר. מדובר על יעד מצויין עבור מי שפשוט אוהבים לטייל ולגלות מקומות חדשים ומופלאים.

הוסף תגובה
יעדים קרובים לישראל וזולים
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה